NOVINKA: Rozšírenie o formulár pre potenciálnych zákazníkov
Ako už vieme, Google nikdy nespí. Keďže ani my, rozhodli sme sa informovať o jednej z noviniek, ktorú si pre nás pripravili. Ide o získanie si potenciálnych zákazníkov spomedzi ľudí, ktorí odošlú formuláre z mobilu.
Rozšírenie o formulár vo vyhľadávaní pre mobily zabezpečí rýchlejšiu komunikáciu a ušetrí drahocenný čas. Vďaka tomu firma získa relevantných zákazníkov. Rozšírenia oslovujú používateľov, ktorí v Google hľadali vašu firmu, výrobky alebo služby. Prostredie pre mobily je optimalizované a zákazníci priamo prechádzajú na vopred vyplnený formulár.
Používatelia, ktorí sú prihlásení do svojho účtu Google, môžu kliknúť na výzvu na akciu (napr. Registrovať sa) priamo v rozšírení o formulár. Dostanú sa tak na formulár poskytovaný Googlom, v ktorom sú už predvyplnené ich kontaktné údaje pripravené na odoslanie jedným kliknutím. Celý proces trvá len niekoľko sekúnd. Firmu kontaktujú možno rýchlejšie než by Flash stihol zabehnúť na opačnú stranu mesta.
Ako to vyzerá v praxi?
Zatiaľ je táto novinka dostupná v BETA verzii.
Ako prebieha nastavenie?
Pripravili sme zopár tipov, ktoré prevedú používateľa hlavnými krokmi nastavovania tohto rozšírenia.
1. krok: Vytvorte rozšírenie formulára pre potenciálnych zákazníkov
Dôležité je, aby ste navrhli, ako sa budú vaše rozšírenia formulára zobrazovať pod reklamou. Je nutné vybrať správnu výzvu na akciu a napísať krátku správu, ktorá sa bude zobrazovať vedľa rozšírenia formulára.
Zdroj: Wordstream
Pri výzve na akciu si budete môcť vyberať z niekoľkých návrhov na výzvu na akciu. Môže to byť napríklad Prihlásiť sa, Stiahnuť alebo Rezervovať.
Text rozšírenia: Táto krátka správa (30 znakov) sa zobrazí pod výzvou na akciu. Mohli by ste napríklad šikovne doplniť výzvu na akciu nejakou krátkou presvedčivou správou.
2. krok: Vytvorte si hlavný formulár
Ďalej vytvoríte hlavný formulár, ktorý sa používateľom zobrazí po kliknutí na rozšírenie o formulár. Prostredníctvom tohto formulára si tiež môžete vybrať, aké informácie chcete od hľadajúcich získať.
Zdroj: Wordstream
Obchodné meno (30 znakov): Zobrazuje sa v hornej časti formulára.
Nadpis (30 znakov): Bezprostredne pod obchodným názvom použite nadpis, ktorý slúži ako hlavná výzva na akciu vo formulári.
Popis (200 znakov): Toto pole bude tvoriť telo obsahu vo vašom formulári. Poskytnite zákazníkom dobrý kontext a podrobne popíšte svoju ponuku a hodnoty, ktoré hľadajú.
3.krok: Vytvorte správu na odoslanie formulára
Okrem toho budete mať možnosť zahrnúť obrázok do pozadia, ktorý sa objaví za formulárom. Odporúčané rozmery obrázka sú 1200 x 628, čo zodpovedá pomeru strán 1,91: 1
Zdroj: Wordstream
Popis (200 znakov): Týmto vytvoríte obsah pre túto stránku. Nezabudnite poďakovať svojim novým potenciálnym zákazníkom a nastaviť správne, čo môžu očakávať ďalej. Ak zahrniete výzvu na akciu, požiadajte používateľov, aby pokračovali na vašich stránkach.
Výzva na akciu (voliteľné): Môžete sa rozhodnúť zahrnúť odkaz na návštevu svojich stránok alebo na stiahnutie niečoho z nich.