Ak je vaše podnikanie sústredené v Českej republike, odporúčame vám najväčšiu reklamnú platformu našich českých susedov - Sklik.
Silný hráč, ktorý vám prostredníctvom správnych kľúčových slov, či kreatívnych bannerov prinesie nenahraditeľnú podporu predaja a posilní vaše meno na trhu.
Sklik by mal byť neoddeliteľnou súčasťou vášho marketingového plánu. Zabezpečuje optimálny reklamný priestor nie len pre veľké eshopy, ale taktiež pre menších podnikateľov, alebo nové značky, ktorým pomáha pri vstupe na trh.
Reklamný systém Sklik je nástroj, pomocou ktorého môžete vaše textové a bannerové reklamy zobrazovať vo výsledkoch vyhľadávania sieti seznam.cz a taktiež v obsahovej sieti, či v sieti partnerských webov programu Sklik.
Do partnerskej siete sú zapojené zvučné weby a najčítanejšie stránky v Českej republike ako Novinky.cz, Super.cz, Proženy.cz, Sport.cz, Sauto.cz, Smoto.cz, Nova.cz a mnohé ďalšie.
Oslovte presne toho, koho potrebujete. Máte lokálny biznis? Žiadny problém. So zacielením na určitý región namierite kampaň na lokalitu, v ktorej pôsobíte. Vek, pohlavie, záujmy? To sú ďalšie možnosti, ktoré modelujú skupinu vašich potenciálnych zákazníkov práve pomocou cielenia reklamy.
Investície budete mať pod kontrolou prostredníctvom prehľadného analytického online rozhrania na stránke sklik.cz. Tak, ako pri ostatných PPC reklamách, aj v programe Sklik sa vaša reklama bude zobrazovať zadarmo. Platíte až za návštevníka, ktorý sa preklikne priamo na vaše stránky. Záleží už len na vás koľko ste ochotný zaplatiť za samotný preklik.
Prvým krokom spolupráce bude vstupná analýza. Vďaka nej vyhodnotíme charakter a situáciu vašej webovej stránky, spoznáme cieľovú skupinu, vyhodnotíme konkurenciu a začneme pracovať na stratégii kampaní na Sklik-u. Získané informácie budú formovať vaše kampane v období, ktoré bude nasledovať po úvodnom spustení reklám.
Pravidelná mesačná správa, v ktorej sa budeme venovať zlepšovaniu výkonnosti kampaní je dlhodobý proces. Ten sa mení príchodom nových príležitostí na rozvoj vášho účtu. Komunikácia počas mesačnej správy prebieha na tzv. „helpdesk“ platforme, ktorá nahrádza mailový kontakt s klientom a vytvára prehľadné prostredie pre riešenie požiadaviek zákazníkov prostredníctvom nášho kvalitného klientskeho servisu.
O výkonnosti a výsledkoch reklamy vás informujeme na mesačnej báze prostredníctvom pravidelných reportov, ktoré analyzujú aktivity z predošlého mesiaca, interpretujú ich a zároveň poskytujú odporúčania na ďalšie obdobie.