Pribudnú nové ovládacie prvky a prehľady pre P-MAX kampane
Spoločnosť Google vydala nové oznámenie o pridaní nových ovládacích prvkov a funkcií prehľadov pre P-MAX kampane. Patria sem nové ovládacie prvky, ako sú zoznamy vylučujúcich kľúčových slov na úrovni kampane, viac limitov pre témy vyhľadávania, viac demografického zacielenia a nové prehľady pre získavanie zákazníkov, diagnostiku cieľov, prvky cieľových URL adries a kreatívne odporúčania.
Prinášame vám prehľad kľúčových zmien pre kampane s maximálnou výkonnosťou, ktoré Google oznámil.
Negatívne kľúčové slová
Google pridáva možnosť použiť zoznamy vylučujúcich kľúčových slov na úrovni kampane do Performance Max kampaní. Google uvádza, že spomínaná funkcia značne uľahčí správu vylúčení vo viacerých kampaniach.
Témy vyhľadávania
Google zvýšil počet tém vyhľadávanie, ktoré môžete pridať, z 25 na 50.
Dostupné je aj zacielenie na konkrétne zariadenie a vylúčenie na základe veku. Vylúčenie veku umožňuje zacieliť na konkrétnu vekovú skupinu, ktorá je pre vás najrelevantnejšia. Google taktiež spúšťa novú beta verziu pre vylúčenie na základe pohlavia.
Výkonnosť a reportovanie získavania nových zákazníkov
Google uviedol, že vylepšil odhad zákazníka, či sa jedná o nového alebo existujúceho zákazníka, takže v reportoch by sa pri nákupoch nemala už zobrazovať položka “Unknown”.
Diagnostika problémov súvisiacich s cieľmi
Spoločnosť Google tiež pridala novú diagnostiku a odporúčania na základe stavu cieľa a nastavenia konverzií vašej kampane. Tieto nástroje vás prevedú riešením akýchkoľvek identifikovaných problémov, ako sú chýbajúce alebo poškodené značky, ciele a konverzné akcie, ktoré by mohli mať vplyv na výkonnosť vašej kampane.
Prehľady prvkov rozšírenia cieľovej URL adresy
Pribudla tiež funkcia prehľadov cieľových URL adries. Vďaka tomuto prehľadu si môžete pozrieť všetky prvky vytvorené pomocou prispôsobenia textu a rozšírením cieľovej URL adresy. Taktiež ich budete môcť kedykoľvek odstrániť, ak ich už nebudete chcieť zobrazovať.
Kreatívne odporúčania pre výkonnosť kanála
Google bude zobrazovať odporúčania, ktoré vám poskytnú užitočné informácie na zlepšenie kvality obrázkov a dosiahnutie lepšej výkonnosti. Dostanete návrhy na typy obrázkov, ktoré máte pridať, a na úpravu existujúcich obrázkov, aby ste dosiahli lepšie výsledky na rôznych kanáloch. Tieto odporúčania vás priamo prepoja s editorom obrázkov a s umelou inteligenciou v Google Ads, aby ste mohli tieto zmeny vykonať okamžite.