04.06.2020 | Ivana Jančová | Komentáre:0

Krátky návod ako sa nestratiť vo facebook Obchode

V súčasnosti existuje množstvo platforiem, ktoré môžeme využívať na propagáciu produktov. Jedným z nich je aj Facebook, ktorý využíva čoraz väčšie percento ľudí.

Facebook je vhodný nielen pre existujúcich, ale aj začínajúcich podnikateľov, ktorí chcú predávať produkty a priblížiť sa k svojim zákazníkom aj pomocou iných marketingových kanálov ako je Google alebo Heuréka.

Ak chcete predávať online cez Facebook, stačí mať webovú stránku. Facebook page musí byť zaregistrovaná v predajnej kategórii (napríklad maloobchodná spoločnosť). Kategóriu už existujúcej stránky môžete skontrolovať a upraviť tak, že prejdete na profil stránky a potom kliknete v ľavom stĺpci na položku Upraviť informácie. Prípadne môžete prejsť na nastavenia stránky a potom zmeniť kategóriu v časti Informácie.
Vo fáze tvorby je dôležité vybrať typ stránky spoločnosti a potom pridať kategóriu Obchod.

Vo Facebook Obchode si môžete vytvoriť zoznam produktov s fotografiami, popismi, obrázkami, cenami. Jediné, čo nebudú môcť zákazníci urobiť, je dokončenie transakcie priamo zo stránky Facebook Obchod. Táto funkcia je zatiaľ aktívna iba v USA. Môžete to však šikovne obísť a poslať zákazníka napríklad na váš eshop alebo mu ponúknuť možnosť, aby vás kontaktoval pomocou správy.

Výhody Facebook Obchodu

  • ďalší spôsob propagovania produktov

  • v používateľoch môžete vzbudiť záujem o produkty bez toho, aby navštívili váš e-shop

  • ak e-shop nemáte, Facebook Obchod predstavuje jednoduchý spôsob, ako môžete dať o produktoch vedieť potenciálnym zákazníkov

Máte v hlave veľa otázok? Hoďte ich na naše plecia a my sa s nimi radi popasujeme. 



certifikáty

Google Qualified Individual Certificate Viamedia SK
YouTube Certified Viamedia SK
Mergado Certified Viamedia SK
Inres Certified Viamedia SK