29.03.2019 | Igor Tittel | Komentáre:0

Update: Google Ads Editor

Po zmene názvu Google AdWords na Google Ads prichádza na rad aj offline nástroj Google AdWords Editor. Teda po novom je to logicky Google Ads Editor. Čo sa všetko zmenilo novým updatom v 1.0.2? Na prvý pohľad zaujme nový dizajn, ktorý má oblejšie tvary, pričom sa lišta úprav presunula zo spodnej časti na pravú stranu.

Frajeri z Google si však pre nás okrem dizajnu pripravili aj dávku zmien v možnostiach úprav kampaní. Máme na mysli napríklad:

 

  • Multiple account support - možnosť aplikovať zmeny naprieč rôznymi účtami (dokonca nemusia byť ani v jednom MCC).

  • Video ads - S neustálym vývojom video reklám prichádza aj množstvo možností úprav práve pre tento druh kampaní. Dôležitou zmenou je plná podpora reklám typu "Bumper Ad" ako aj "TrueView for Action".

  • Custom Rules - Nová verzia editora so sebou prináša aj 5 (slovom "päť") nových pravidiel pre reklamné kampane. Je to napríklad upozornenie, keď video kampaň nemá zapnuté zobrazenie v partnerskej sieti Google alebo ak je TrueView kampaň zameraná len na vyhľadávanie v YouTube Search a obsahuje len TrueView in-stream reklamy.

  • Message extension - Pridávanie rozšírenia reklám o zaslanie správy.

 

Toto sú naše prvé postrehy, ale budeme radi, keď sa s nami podelíte o vaše skúsenosti. 



certifikáty

Google Qualified Individual Certificate Viamedia SK
YouTube Certified Viamedia SK
Mergado Certified Viamedia SK
Inres Certified Viamedia SK