19.03.2019 | Ivana Jančová | Komentáre:0

Update: Call Only Ads

Na čo slúžia Reklamy iba na volanie?

Reklamy iba na volanie (z anglického výrazu Call Only Ads) sú reklamy vďaka, ktorým vám môžu zákazníci pred kúpou alebo využitím služby zavolať priamo prostredníctvom výsledkov mobilného vyhľadávania. Výsledky sa môžu zobrazovať len zo zariadenia, z ktorého sa dá volať. Stačí, aby na vašu reklamu zákazník klikol a môže vám jednoducho a rýchlo zavolať.

Google však neustále zlepšuje svoje služby a pracuje na rôznych aktualizáciách. Teraz prichádza na rad aj Call Only Ads. Zákazníci sa síce doteraz dostali k informáciám o spoločnosti rýchlejšie ako Harry Potter k zlatej strele, ale nebolo možné im podať dlhšiu informáciu, pretože nadpisy a popisy Call Only Ads mali veľmi obmedzenú dĺžku. Aktualizácia sa postarala o to, aby aj dĺžka textu dostala zelenú. Po novom bude možné pridať dva nadpisy s dĺžkou 30 znakov. Zároveň popisy z pôvodných 80 znakov budú mať 90 znakov. Spoločnosti vďaka tejto aktualizácií získajú výrazne väčší priestor na prezentáciu.

 

Call Only Ad

Call Only Ads prešli aj menšou vizuálnou zmenou

 

Názov firmy sa presunul na začiatok popisu reklamy (bolo veľmi zložité zahrnúť ho do nadpisu spolu s nejakou pútavou výzvou na akciu). Touto zmenou sa uvoľnil priestor v nadpise, ktorý je možné využiť vo svoj prospech. Či už na tvorbu naozaj pútavej výzvy na akciu alebo podrobnejších informácií o firme, ktorú chceme zákazníkom podať. Získaným priestorom sa dá povedať ľuďom viac. Jasné a relevantné informácie sú základom profesionálnej prezentácie spoločnosti. Ide o kľúčové faktory úspešnosti, ktoré zabezpečia zároveň, že vaše reklamy budú spĺňať platné normy. Ak budete poskytovať relevantné informácie, vyhnete sa akýmkoľvek problémom so zamietnutími reklamami a navyše poviete svojím potencionálnym zákazníkom len to najdôležitejšie.

Čiže naša rada na záver znie: Vyvarujte sa zavádzajúcim, nevhodným a škodlivým textom, ktoré by mohli odradiť ľudí od vašej reklamy. Sústreďte sa na to, aby bol váš text lákavý, zrozumiteľný a relevantný a úspešnosť reklám sa zaručene dostaví.

 

 

 



certifikáty

Google Qualified Individual Certificate Viamedia SK
Google Ads Qualified Certificate Viamedia SK
YouTube Certified Viamedia SK
Mergado Certified Viamedia SK
Inres Certified Viamedia SK