01.04.2016 | Vladimír Karkuš | Komentáre:0

Ste nováčikom v online svete? Budujte povedomie o svojej značke !

Máte nový eshop a rozmýšľate, ako sa dostať do „hláv“ potenciálnych zákazníkov? Potrebujete zvýšiť povedomie o vašej značke? Brandové kampane sú čoraz dôležitejšie.

Nákupná cesta dnešných zákazníkov sa neustále predlžuje. Podľa viacerých výskumov vyplýva, že v minulosti zákazník vykonal nákup až potom, čo sa stretol so značkou približne 12-krát. Dnes sa už bavíme o čísle vyššom ako 20. Z hľadiska úspešnosti brandovej kampane a samotnej výkonnosti vášho eshopu je preto potrebné osloviť budúceho zákazníka z viacerých kanálov.


Využite online

Silu online kampaní potvrdzuje vo svojom prieskume i samotný Google: Až 37% respondentov uviedlo online kampane ako prvý zdroj, ktorý ich oboznámil s produktom. S odstupom 5% sa na druhom mieste umiestnila televízia. Ostatné reklamné médiá ako tlač, rádio či outdoorová reklama mali v prieskume len malé zastúpenie.
Ak budujete povedomie o značke, pravdepodobne bude vašim cieľom zobraziť svoje reklamy čo možno najväčšiemu počtu ľudí v rámci svojej cieľovej skupiny. Jednou z možností, ako efektívne dosiahnuť takýto cieľ, je využiť kampane Adwords v tzv. Obsahovej sieti Google.


Čo to tá „Obsahová sieť“ je ?

Vaše reklamy sa prostredníctvom kampaní Adwords môžu zobrazovať vo vyhľadávacej a obsahovej sieti. Vyhľadávacia sieť je staré známe vyhľadávanie v rozhraní Google. Pomáha inzerentom zobrazovať textové reklamy vo výsledkoch vyhľadávania a osloviť tak zákazníkov, ktorí hľadajú špecifický produkt alebo službu. Oproti tomu Obsahová sieť Google zahŕňa zbierku webových stránok a aplikácií, ktoré umožňujú zobrazovať reklamy rôznych veľkostí a formátov. Cez Adwords môžete nasadiť pútavé bannerové reklamy, textové inzeráty, interaktívne i dynamické reklamy, či dokonca videoreklamy. Obsahová sieť preto poslúži ako skvelý doplnok pre zvýšenie povedomia o vašej značke.


Získajte účinné zacielenie vo veľkom

Prostredníctvom Obsahovej siete si môžete vybrať z rôznych techník zacielenia ako napríklad zacielenie na kľúčové slová, na špecifické publikum či dokonca na konkrétne stránky. Takto si zvolíte svoju cieľovú skupinu, ktorej tak môžete na podnose servírovať reklamy s chytľavým textom, pútavé obrázkové reklamy alebo zaujímavé videá.
Predávate športové potreby pre letné aktivity? Umiestnite svoje reklamy na športovú časť online novín s vylučujúcimi slovami súvisiacimi so zimným športom, čím zamedzíte zobrazovaniu reklám irelevantnému publiku. Nespornou výhodou obsahovej siete je obrovský zásah, rýchla implementácia, kvantum webov v sieti Google a výrazne nižšia cena ako pri nákupe reklamného priestoru priamo u vydavateľa.


Dajte svojej značke hodnotu a silu

Budovanie značky nie je len pre veľké firmy. Budovanie značky či svojho mena dáva produktu hodnotu a silu a v neposlednom rade vytvára dôveru ,ktorá patrí medzi hlavné dôvody, prečo sú ľudia ochotní zaplatiť za produkt alebo službu.

 

Chceli by ste sa poradiť či získať viac informácií? Obráťte sa na nás :)

 

 



certifikáty

Google Qualified Individual Certificate Viamedia SK
Google AdWords Qualified Certificate Viamedia SK
YouTube Certified Viamedia SK
Mergado Certified Viamedia SK