28.09.2016 | Peter Učník | Komentáre:0

3 tipy, ako ZVÝŠIŤ návštevnosť webu

Prečo by mala reklama na internete ovplyvniť váš biznis? Posledné výskumy ukazujú, že priemerná osoba trávi viac času na internete, ako pri sledovaní TV. Pod vplyvom tohto faktu sa webové stránky stávajú užitočným mostíkom medzi produktom a zákazníkom.  V tomto článku vám ponúkame 3 efektívne rady pre zvýšenie návštevnosti vašej web stránky.

Ako teda využiť reklamu na Googli, reklamu na Facebooku a iných médiách, aby priniesla ovocie pre vaše podnikanie?

 

1.      Sociálné siete: „zdielať“ alebo „nezdielať"?

90% dospelých ľudí vo veku od 18 do 29 rokov využíva sociálne siete.

Ak svoje podnikanie cielite aj na túto vekovú kategóriu, je reklama na sociálnych sieťach diaľnicou k vaším zákazníkom. Okrem priameho kontaktu s klientom sa využitím tohto nástroja zvyšuje cena vašej značky v online povedomí.

Snažte sa, aby vaše príspevky na Facebooku boli čo najviac virálne. Príspevky vytvárajte s jasne definovanou správou, ktorej rozsah by nemal prekračovať 4-5 riadkov textu. Na škodu nie je vložiť do tela Facebook správy aj emotikony, či už vo forme smajlíkov, predmetov alebo objektov, ktoré môžu zvyšiť celkovú mieru prekliku. Zoznam Facebook emotikonov nájdete v tomto odkaze. Užívatelia Facebooku vykonajú tlačidlami zdielať, like, komentovať prácu za vás.

Facebook - Google Chrome (2017-01-27 15-43-17)

 

Facebook každým rokom znižuje organický dosah príspevkov a preto najefektívnejší spôsob, ako osloviť široké spektrum užívateľov je prostredníctvom platenej Facebook reklamy.

 

2.      Reklama na Googli: Skratka k vášmu triumfu

Relatívne ľahké a efektívne je využiť reklamu na Googli. Neexistuje rýchlejšia skratka k vášmu produktu, ako zasiahnuť zákazníka z popredných miest vo výsledkoch vyhľadávania.

Čo môžete urobiť, aby sa vaša stránka zobrazovala na vrchných pozíciách? Najdôležitejšie je zasiahnúť kupujúcich správnou a relevantnou reklamou. Google Adwords, ako nástroj na vytváranie, optimalizovanie a vyhodnocovanie reklám na internete je momentálne najpoužívanejšou reklamnou platformou vhodnou pre každého používateľa. Ak ste už rozhodnutí, alebo sa len nachádzate v procese rozhodovania či začať s online komunikáciou, odporúčame na prvom mieste začať s Google Adwords.

internetva-reklama-via

 

Či už sa rozhodnete zvýšiť návštevnosť stránky prostredníctvom PPC reklamy (platíte za kliky) alebo SEO (optimalizácia webu pre vyhľadávače), nezabúdajte, čo je vaším cieľom.

PPC reklama je ideálny nástroj na okamžité zobrazenie vášho webu v horných pozíciách. SEO optimalizácia na druhej strane posilňuje pozície v organickom neplatenom vyhľadávaní, no jeho budovanie má dlhodobý charakter.

 

3.      Značka: tvár vášho produktu

Zasiahnutie zákazníkov prostredníctvom online kampaní sa vyznačuje stručnosťou a jednoduchosťou. Netreba si však tieto pojmy mýliť s nezmyselnosťou. Každý príspevok na webe dotvára obraz vašej značky.

Uistite sa, že vaše bannery, obsah v podobe textov na webe a obrázky zodpovedajú kvalite, s akou sa stotožňujete. Je vo vašich rukách, s akou kožou pôjdete na trh. Nezabúdajte, budovanie značky nie je pretláčanie svojej idey zákazníkom. Pri budovaní značky pozorne načúvame potrebám zákazníkov, budujeme dôveryhodnosť a postoj voči nám samotným.  V dnešnej dobe je už kvalita produktov samozrejmosťou. Hlavnou podstatou budovania značky je nájdenie si cesty do mysle zákazníka.

branding

 

Vhodným príkladom je Howard Schultz a jeho prevzatie spoločnosti Starbucks. Podarilo sa mu premeniť kaviareň na miesto, kde si oddýchneme medzi prácou a domovom. Mal pritom jasnú predstavu, ako má byť firma vnímaná svojimi návštevníkmi a vyššou cenou za šálku horúceho nápoja sa nenechal obmedziť.
 

Prezradili sme vám najefektívnejšie rady, ako dosiahnuť úspech v reklame na internete. Aplikujte ich už dnes a výsledky sa dostavia samé.



certifikáty

Google Qualified Individual Certificate Viamedia SK
YouTube Certified Viamedia SK
Mergado Certified Viamedia SK
Inres Certified Viamedia SK