17.07.2017 | Jana Gáciková | Komentáre:0

Príspevky vo firemnej vizitke Google - Podrobný návod

Google Moja Firma prišla nedávno s novinkou, ktorá umožňuje pridávať príspevky priamo do firemnej vizitky na stránke s výsledkami vyhľadávania Google. Po takmer roku od vytvorenia možnosti zobrazovať príspevky priamo vo vyhľadávaní alebo mapách, ju Google spustil aj pre malé firmy. Pôvodne bola táto novinka spustená už v januári 2016, ale len pre politických kandidátov v prezidentských voľbách USA. Momentálne je k dispozícii pre všetkých, takže už bez problémov môžete pomocou príspevkov zobraziť najnovšie informácie o blížiacich sa podujatiach, produktoch, službách či zľavách svojim zákazníkom.

Príspevky by mali byť správne načasované, pretože Google ich vždy po 7 dňoch vymaže. V prípade udalosti budú odstránené hneď potom, ako prejde dátum, v ktorom sa udalosť koná. Dôvodom je zachovanie aktuálnosti. Avšak pokiaľ by ste chceli z určitého dôvodu uviesť príspevok aj  na kratšiu dobu, riešením je možnosť zmazania príspevku.

Základné slovíčka, na ktoré by ste pri jeho tvorbe nemali zabúdať sú: jednoduchosť, jasnosť a zrozumiteľnosť. Popisovať by mal len najdôležitejšie informácie, maximum slov je totiž 300. Napríklad meno firmy netreba uvádzať, objaví sa aj tak. Vhodné je však pridať tlačidlo výzva k akcii, cez ktoré majú ľudia šancu priamo si rezervovať, registrovať sa, kúpiť alebo získať ponuku.

 

Prejdime však už priamo k POSTUPU:

1. Prihláste sa na stránke https://www.google.sk/business/ do vášho účtu. 

Po prihlásení si v Miestach kliknete na ikonku informačný panel. Na stránke, ktorá sa vám zobrazí máte hneď ako druhú možnosť v ľavom stĺpci Príspevky:

 

2. Po rozkliknutí Príspevkov sa vám zobrazí možnosť pridať svoj nový príspevok. V tomto prípade rozkliknete modrú ikonku vpravo dole:

 

3. Dostanete sa tak už priamo k vytvoreniu príspevku. Ak chcete len klasický príspevok, pridáte len obrázok, popis a príspevok potvrdíte. V prípade, ak organizujete podujatie, pokračujte s nami k bodu 4.

 

4. Ak by ste radšej dali vedieť svojim zákazníkom o blížiacej sa udalosti, zapnite si zmenu príspevku na udalosť a zobrazia sa vám doplňujúce informácie o časetermíne:

 

5. Tlačidlo na výzvu k akcii, ktoré som v úvode spomínala si zapnete v možnosti pridať tlačidlo. Naskytne sa vám tak príležitosť pridať do príspevku preklik na stránku, napríklad s registráciou udalosti alebo na podstránku eshopu konkrétneho produktu:

Gratulujeme. Váš prvý príspevok je už v internetovom svete. Už sa môžete z neho iba tešiť, hľadať si ho vo vyhľadávaní Google a vyhodnocovať jeho výkonnosť podobne ako my smiley

V prípade, ak by ste potrebovali dodatočné informácie, neváhajte sa na nás obrátiť, radi pomôžeme :)



certifikáty

Google Qualified Individual Certificate Viamedia SK
Google AdWords Qualified Certificate Viamedia SK
YouTube Certified Viamedia SK
Mergado Certified Viamedia SK